• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Yozgat

Valilikler

Akdağmadeni Kaymakamlığı
Akdağmadeni Kaymakamlığı
Akdağmadeni Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü İlçe Protokol Listesi Kaymakamlık Birimleri Görev Yapmış Kaymakamlar Tarihçe
  • AKDAĞMADENİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler İhale İlanları Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
23
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kaymakamlık Birimleri
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Tarihçe
  • AKDAĞMADENİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Devlet Hastanesi
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Kadastro Birim Şefliği
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • İhale İlanları
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Şehirlerarası Otobüs Firmaları ile İlgili Düzenleme

28.03.2020

  İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün talimatları üzerine Şehirlerarası otobüs seferleri ile ilgili olarak aşağıdaki kararlar alınmıştır.

1- İlimizde mevcut otobüs seferleri 28.03.2020 tarihi saat 17:00'den itibaren Seyahat İzin Kurulunun izni ile yapılacaktır.

2- İller arası seyahat etmesi zorunlu olan vatandaşlara “Şehirlerarası otobüs seyahat izin belgesi” düzenlemek üzere “Seyahat İzin Kurulu” kurulmuş olup, vatandaşlarımız Seyahat İzin Kurulu’na 0 354 212 58 08 no’lu telefon numarasından ulaşacaktır.

3-  Tedavi ihtiyaçları nedeniyle doktor kararıyla sevk edilen, birinci derece yakınları vefat eden veya ağır hastalığı olanlar ile özellikle son on beş gün içerisinde gelmiş olduğu yerde kalacak yeri bulunmayan vatandaşların şehirlerarası yolculuk yapması Seyahat İzin Kurulunun izni ile gerçekleşecektir.

4- İller arasında seyahat etmesi zorunlu olan vatandaşlar, Seyahat İzin Kurulu’na başvurarak seyahat belgesi düzenlenmesi talebinde bulunacaklardır. Talebi uygun görülenlere kurul tarafından seyahat güzergâhı ve süresini de içerecek şekilde "şehirlerarası otobüs seyahat izin belgesi" düzenlenecektir.

5- Seyahat İzin Kurulu otogarlarda görev yapacak, bu amaçla görevin niteliğine uygun yerlerin tahsis edilmesi sağlanacaktır.

6- Seyahat İzin Kurulunca, şehirlerarası otobüs seyahat izin belgesi verilenler tarafından yapılan başvurular dikkate alınarak otobüs seferi planlaması yapılacak ve ilgililere bilgi verilecektir.

7- Seyahat etmesine izin verilen otobüslerdeki yolcuların ve personelin sağlık kontrollerinin yapılması amacıyla otogar çıkışlarında sağlık kontrol noktaları oluşturulacak, yolcuların sağlık kontrolleri yapıldıktan sonra otobüs seyahatine başlayacaktır.

8- Seyahat İzin Kurulunca, otobüsle yolculuk yapacak vatandaşların telefonları, gidecekleri yerlerdeki adreslerini belirtilen yolcu listeleri gidilecek ildeki Valiliğe bildirilecektir.

9- Bu süreçte otogarlarda görev yapacak tüm personelin rutin aralıklarla sağlık kontrolünden geçirilmesi sağlanacaktır.

10- Yolculuğuna izin verilen otobüsler seyahat güzergahlarında ancak il otogarlarında duracak ve durdukları illerin Valiliklerince seyahat etmesine izin verilen yolcuları kapasitelerinde boşluk olması durumunda alabileceklerdir.

11- Süreç boyunca otobüs firmalarının şehir içi servis hizmetleri yasaklanacaktır.

Halkımıza saygıyla duyurulur.

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Yozgat Valiliği
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
İbrahim Ağa Mahallesi,Namık Kemal Caddesi No:64 Akdağmadeni/YOZGAT
03543141318